مدرسة إدكو الإعدادية العامة للبنات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مدرسة إدكو الإعدادية العامة للبنات

مدرسة إدكو الإعدادية العامة للبنات خطوة نحو المستقبل .. التـعــلــيــم لـلـحــيــــاة

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
المواضيع الأخيرة
» مدير المدرسة الأستاذ محمد إبراهيم قاسم يبلغ سن الكمال
آيات أحمد/ayotaaa I_icon_minitimeالجمعة 11 نوفمبر 2016, 5:24 pm من طرف انتصار عبد المنعم

» مدير الإدارة دكتور إبراهيم عمر يكرم الأستاذة انتصار عبدالمنعم
آيات أحمد/ayotaaa I_icon_minitimeالأحد 27 ديسمبر 2015, 8:58 pm من طرف Admin

» اختصارات الكي بورد
آيات أحمد/ayotaaa I_icon_minitimeالخميس 24 ديسمبر 2015, 6:13 pm من طرف Admin

» دعوة إلى كل من تعلم في مدرسة إدكو الاعدادية العامة
آيات أحمد/ayotaaa I_icon_minitimeالثلاثاء 09 سبتمبر 2014, 6:24 pm من طرف Admin

» العشر الأوائل للفصل الدراسي الثاني 2013
آيات أحمد/ayotaaa I_icon_minitimeالإثنين 27 مايو 2013, 6:24 pm من طرف على محمدخرابة

» نصائح و ارشادات طبية
آيات أحمد/ayotaaa I_icon_minitimeالجمعة 17 مايو 2013, 5:09 pm من طرف aya mohamed belal

» اغنية ماما ريم
آيات أحمد/ayotaaa I_icon_minitimeالسبت 09 فبراير 2013, 8:05 pm من طرف صابربين

» الدنيا مليئة بالأمل
آيات أحمد/ayotaaa I_icon_minitimeالأربعاء 30 يناير 2013, 12:22 pm من طرف فاطمة رمضان طلبة

» هل تعلم أن .........؟
آيات أحمد/ayotaaa I_icon_minitimeالأحد 27 يناير 2013, 6:02 pm من طرف فاطمة رمضان طلبة

tell me why
"We will not go down
اهلا بكم
زوارنا من كل الدنيا
آيات أحمد/ayotaaa Pageviews=1
مواضيع مماثلة

آيات أحمد/ayotaaa

إيناس أحمد
نوسة_أنوس
امال عبدالله
أسيل خميس
ayotaaa
Admin
10 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin
Admin

آيات أحمد/ayotaaa Empty
مُساهمةموضوع: آيات أحمد/ayotaaa   آيات أحمد/ayotaaa I_icon_minitimeالأربعاء 25 مارس 2009, 10:35 pm

آآيات أحمد خميس

في الصف الثالث الإعدادي
سجلت في الموقع تحت إسم
ayotaaa

ماذا تقولي عن نفسك يا آيات؟؟
http://intissar1999.blogspot.com/
ayotaaa
طالبات المدرسة

آيات أحمد/ayotaaa Empty
مُساهمةموضوع: رد: آيات أحمد/ayotaaa   آيات أحمد/ayotaaa I_icon_minitimeالخميس 26 مارس 2009, 11:51 am

[انا ايات احمد فى الصف الثالث الاعدادى بحب مدرستى جدا ومدرسينى لانى حاسه انهم بجد عائلتى التانيه بحب اشارك فى المواضيع الاجتماعيه اوى عندى رؤيه كويسه وبقدر اشارك فى اكتر من مجال اولهم السياسة
أسيل خميس
أصدقاء المدرسة
أسيل خميس

العمل/الترفيه : أولى ثانوي
المزاج : الحمدلله

آيات أحمد/ayotaaa Empty
مُساهمةموضوع: رد: آيات أحمد/ayotaaa   آيات أحمد/ayotaaa I_icon_minitimeالخميس 26 مارس 2009, 6:16 pm

أنا أسيل خميس من مدرسة أجيال الخاصة في الإسكندرية
الصف الثالث الإعدادي
هواياتي كتيرة أهمها الرسم ودراسة اللغة اليايانية
وتأليف الأغاني والقصص

وليكم عندي مفاجأة بس تعرفوها في ميعادها
فرصة حلوة إن نكون اصحاب يا أيات

عندي فكرة جميلة

تعالي نتكلم بصراحة عن مدرسينا اللي بيعجبنا فيهم واللي عاوزينه يتغير
ايه رأيك؟
كلميني عن مدرس أومدرسة من عندك وأنا اكلمك عن مدرس من عندي

يعني فرصة ان نقول رأينا بصراحة
احنا تالتة اعدادي موش صغيريين

ايه رأيك يا عسولة؟؟
كلميني عن مدرسينك ومدرساتك وفي كل مرة شخص
http://intissar1999.blogspot.com
ayotaaa
طالبات المدرسة

آيات أحمد/ayotaaa Empty
مُساهمةموضوع: رد: آيات أحمد/ayotaaa   آيات أحمد/ayotaaa I_icon_minitimeالأحد 29 مارس 2009, 5:49 pm

اكيد فكره حلوه من احلى اسيل
بجد مدرستى شايفاها حلوه مهما كانت بس اكيد فى سلبيات فى المدرسه اولها ان المدرسه مافيهاش امكانيات كفايه علشان نتطور كطلاب
مثلا تجارب العلوم الكتير منها مش بيتعمل كمان فى مشكله حصص الاحتياطى كتير اووى وبالنسبه للمدرسين نبدا باستاذه انتصار عبد المنعم بجد من احلى المدرسات طريقه تعاملها مع البنات مش زى اى حد بيتعامل معانا بنحس انها اختنا مش مدرستنا بس اكيد وقت الجد جد
وياريت لو شافت الكلام ده تكتب رايها
بجد فرحانه اووى انى اتعاملت معاكى يا جميل وياريت نكون بجد اصحاب
ايات احمد
أسيل خميس
أصدقاء المدرسة
أسيل خميس

العمل/الترفيه : أولى ثانوي
المزاج : الحمدلله

آيات أحمد/ayotaaa Empty
مُساهمةموضوع: رد: آيات أحمد/ayotaaa   آيات أحمد/ayotaaa I_icon_minitimeالثلاثاء 31 مارس 2009, 4:39 pm

بالنسبة لمدرستي هية فعلا حلوة و متميزة بس أكيد زي مافيها إيجابيات أكيد فيها سلبيات...
و أبرز حاجة بتضايقنا إحنا البنات في مدرستنا هو التفريق بين الولاد و البنات في المدرسة
و أخر حاجة حصلت مؤخرا دليل على كده هو إن كان في أجازة نص السنة مسابقة عملاها مكتبة الإسكندرية لطلاب و طالبات إعدادي في كل المدارس و المسابقة كانت عن الفلك(مسابقة علمية) و للأسف المدرسة اختارت مجموعة ولاد من تانية و تالتة إعدادي و مفيش و لا بنت عرفت بالمسابقة لحد مظهرت النتيجة بتاعت المسابقة الإسبوع اللي فات و محدش كان عارف حاجة عن المسابقة ديه

و دلوقتي بعد ممدرستنا كسبت الولاد هيسافرو تونس خمس أيام عشان المسابقة العالمية
ولما اشتكينا قالوا كل ده عشان البنت مينفعش تسافر و لا تعسكر لوحديها من غير ميكون معاها حد من أهلها طبعا إحنا اشتكينا و طالبنا بحنا بس بعد إيه...............؟
كان المفروض يعرفوا الجميع بموضوع المسابقة والتقدير بعد كده للأهل
و مهما كان المدرسة فيها المدرسين طيبين و بنحبهم و بيحيونا

اهم حاجة بقى هو معرفتنا أنا وانت ببعض
وحانبقى دايما صحاب موش كده يا أيوتا؟؟؟
http://intissar1999.blogspot.com
ayotaaa
طالبات المدرسة

آيات أحمد/ayotaaa Empty
مُساهمةموضوع: رد: آيات أحمد/ayotaaa   آيات أحمد/ayotaaa I_icon_minitimeالأربعاء 01 أبريل 2009, 8:53 pm

اكيد طبعا يا عسل هنكون اصحاب
اكلمك بقى عن تانى مدرس فى المدرسه وهو استاذ اسامه ابو بكر مدرس الغه العربيه مع ان القب بتاعه مش مدرس اول بس بجد يستحق يكون احسن مدرس بيعلمنا قبل ما نتعلم نعرف نفكر ونتكلم وناخد حقوقنا بس اكيد مانطالبش بحقوقنا قبل ما نعطى واجبنا ممكن تعرفى تتناقشى معاه بس اكيد بحدود ومش هقولك على شرحه فى الماده بيحاول يعطينا كل حاجه من غير مانحس ان ده كتير بجد المدرس ده يستاهل احسن مدرس فى كل حاجه
نرجع بقى للفجوات
الفجوه التانيه هى مشكله المايكروفون تصورى ان مدرستنا مافيهاش مايكروفون كويس نقدر نقدم بيه اذاعه محترمه ياريت اكون ماغلطش فى مدرستى علشان بجد هى تستحق كل حب مننا
اهم حاجه نبقى خلاص اصحاب بجد
ok
امال عبدالله
هيئة التدريس
هيئة التدريس

آيات أحمد/ayotaaa Empty
مُساهمةموضوع: رد: آيات أحمد/ayotaaa   آيات أحمد/ayotaaa I_icon_minitimeالإثنين 06 أبريل 2009, 3:27 pm

طالبتى/ايات ارجو منك انتظام بالمدرسة وعدم الغياب وعدم الاعتماد على الدروس الخصوصية حتى تشعرى بمدى اهمية المدرسة وانه لايوجد حصص احتياطى لانه لايوجد غياب فىالمدرسين بل التقصير منكى انتى
مدرستك امال حبيبة
نوسة_أنوس

آيات أحمد/ayotaaa Empty
مُساهمةموضوع: رد: آيات أحمد/ayotaaa   آيات أحمد/ayotaaa I_icon_minitimeالخميس 09 أبريل 2009, 10:25 pm

أهلاً بكى آيات أنا إيناس أنا بعزك أوى يا آيات وبحب المدرسة لأن المدرسة عرفتى على أصحاب كثيرة جداً وفيها المدرسين الممتازين بصراحة كل المدرسين يستحقوا الشكر منهم الأستاذ/أمين عسل والأستاذ/أسامة والأستاذ/ محمد كوزو والأستاذ /طه والأستاذ/جمال والأستاذة سعيدة والأستاذة/حنان والأستاذة /هبة بصراحة كل المدرسين يستهلوا الشكرأنا بحبهم أوى وبحترمهم cheers
إيناس أحمد

إيناس أحمد

العمل/الترفيه : طالبة

آيات أحمد/ayotaaa Empty
مُساهمةموضوع: رد: آيات أحمد/ayotaaa   آيات أحمد/ayotaaa I_icon_minitimeالسبت 25 أبريل 2009, 9:46 pm

أهلاً Smile
sammora
طالبات المدرسة

آيات أحمد/ayotaaa Empty
مُساهمةموضوع: رد: آيات أحمد/ayotaaa   آيات أحمد/ayotaaa I_icon_minitimeالجمعة 29 مايو 2009, 1:49 am

انا سمر عبداللطيف . طالبة بالصف الثالث الاعدادى .بحب المدرسة اوى
بحب الرسم والقراءة والكمبيوتر بجنون والموسيقى .احب يكون كل البنات اصحابى وبحب مدرسينى جدا

سمر محمد عبد الهادى

العمل/الترفيه : لسه طالبة
المزاج : عال العال

آيات أحمد/ayotaaa Empty
مُساهمةموضوع: رد: آيات أحمد/ayotaaa   آيات أحمد/ayotaaa I_icon_minitimeالثلاثاء 25 أغسطس 2009, 11:22 pm

هاى انا سمورة من مدرالراشدين وحاروح اولى ثانوىالسنادى ان شاء الله يعنى الجد مش الهزار يعنى الالتزام يعنى....يعنى ابقوا شوفوا بنفسكم
NADA SABRY

آيات أحمد/ayotaaa Empty
مُساهمةموضوع: رد: آيات أحمد/ayotaaa   آيات أحمد/ayotaaa I_icon_minitimeالخميس 01 أكتوبر 2009, 10:56 pm

انا ندى صبرى
من مدرسة ادكو الاعدادية العامة
و ف سنة تانية اعدادى
أحب أتعرف على البنات اللى ف المنتدى
وف الأول أحب أقول ألف سلامة على أستاذ محمد و ربنا يشفيه
مني حجاج

العمل/الترفيه : ولى أمر

آيات أحمد/ayotaaa Empty
مُساهمةموضوع: رد: آيات أحمد/ayotaaa   آيات أحمد/ayotaaa I_icon_minitimeالسبت 07 نوفمبر 2009, 5:28 pm

[quote[b]="نوسة_أنوس"]أهلاً بكى آيات أنا إيناس أنا بعزك أوى يا آيات وبحب المدرسة لأن المدرسة عرفتى على أصحاب كثيرة جداً وفيها المدرسين الممتازين بصراحة كل المدرسين يستحقوا الشكر منهم الأستاذ/الأستاذ/أسامة والأستاذ/ محمد كوزو والأستاذ /طه والأستاذ/جمال والأستاذة سعيدة والأستاذة/حنان والأستاذة /هبة بصراحة كل المدرسين يستهلوا الشكرأنا بحبهم أوى وبحترمهم cheers[/quote][/b]

آيات أحمد/ayotaaa
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» إيناس أحمد/أنشط عضو ف المنتدى